Klachten

Klachten? We horen het graag!

Bij Dutchtag doen we ons uiterste best om jou als klant blij te maken. Toch kan er soms iets misgaan – en dat vinden we natuurlijk erg jammer. Heb je een klacht over een product, onze service of iets anders? Laat het ons weten. We nemen je klacht serieus en zoeken samen naar een passende oplossing.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

📧 E-mail: Stuur je klacht naar [klantenservice@dutchtag.nl]
📬 Post: Dutchtag Nederland, t.a.v. Klantenservice, [Straatnaam + Huisnummer], [Postcode + Plaats]
📞 Telefoon: Bel ons op [telefoonnummer] (bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00)

Vermeld alsjeblieft de volgende gegevens in je bericht:

  • Je naam en e-mailadres
  • Het bestelnummer
  • Een korte omschrijving van de klacht
  • Eventuele foto’s of bijlagen (indien van toepassing)

Wat kun je van ons verwachten?

Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je binnen 2-3 werkdagen een ontvangstbevestiging. We streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Lukt dat niet, dan laten we je weten waarom het langer duurt en wanneer je een reactie kunt verwachten.

Niet tevreden met onze oplossing?

Ben je het niet eens met hoe wij je klacht hebben afgehandeld? Dan kun je terecht bij de geschillencommissie via het Europese ODR-platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Gratis verzending
Duurzaam geproduceerd
Van Nederlandse bodem