Raadpleeg onze gids om je daarmee te helpen.
Je bestelling wordt binnen 2-5 werkdagen geleverd. Je krijgt een track & trace zodra het pakket is verzonden.
Zodra je bestelling is geplaatst, verwerken we deze snel. Helaas is het vaak niet mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen zodra het verzendproces is gestart. Als je per ongeluk een fout hebt gemaakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@dutchtag.nl en we zullen ons best doen om te helpen.
Voor informatie over het retourneren van je bestelling, verwijzen we je graag naar onze retourvoorwaarden pagina. Hier vind je stap-voor-stap uitleg over hoe je je bestelling kunt retourneren.
Ja, de retourkosten zijn voor rekening van de klant. We raden je aan om je retour goed te verpakken en via een betrouwbare verzendmethode te versturen. Voor meer informatie over retourzendingen, bekijk onze retourvoorwaarden pagina.
Als we ons product naar jou verzenden kost het je helemaal niets. Het is gratis!
We vinden het vervelend als er iets mis is met je bestelling. Neem contact met ons op via klantenservice@dutchtag.nl met een foto van het defecte of verkeerde product, en we zorgen voor een passende oplossing. Je hebt recht op een vervangend product of een terugbetaling.
Op dit moment bieden we geen cadeauverpakking aan. We hopen in de toekomst deze optie te kunnen aanbieden, dus houdt onze website in de gaten voor updates!
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
♦ iDEAL
♦ Creditcard (Visa, MasterCard)
♦ PayPal
♦ Bancontact (voor Belgische klanten)
♦ En meer…
Je kunt veilig betalen via ons beveiligde betaalplatform.
Hiervoor verwijzen we je graag naar deze pagina.